fredag 21 augusti 2009

It's getting closer...

Jag börjar bli lite nyfiken om det har fäst nu faktiskt.

Det spänner och drar fortfarande neråt magtrakten, en och en halv vecka efter inseminationen, det är nu cd 24. Ömmar i brösten, har gjort det senaste fem dagarna, typ. Är konstigt förstoppad+att det rumlar som tredje världskriget i magen i bland....

Men det kan ju även vara förstoppning av för mycket vitt bröd och socker, sötsug på grund av sockerbrist, ömmande bröst för att mens som närmar sig... Varför det fortfarande spänner på vänster sida neråt magen kan jag inte hitta nån förklaring till.

Önskar ju såklart att det är tecken på att det är något. Så, jag är nyfiken för att uttrycka det milt. Testar på måndag, känns det som nu... Jag börjar känna mig glad och förvantansfull på riktigt, för första gången.

8 kommentarer:

Alma sa...

Åh va spännande!! Håller alla tummar och tår!

I väntan på dig sa...

Hoppas hoppas! Så olidligt spännande!

Morgana sa...

Iiiiih jag blir alldeles pirrig av att läsa. Vill att det skall vara måndag nu, jag med :-)

Linda sa...

Tack för ditt gulliga meddelande på min blogg. Tyvärr hade jag rätt och det gick inte den här gången heller så nu håller jag mina tummar stenhårt för dig och så får jag komma ifatt dig sen istället.

Jeckan sa...

Alma: tack, vad du är gullig!

I väntan...: Hoppas, hoppas jag med så jag blir blå =)

Morgana: Iiiiii!!

Linda: Jag är så ledsen för din skull... Tänker på dig och hoppas på dig i framtiden. Kram!

loba sa...

Men guuuuuuuuud, kan inte den här helgen ta slut nån gåååååååååång!

Jeckan sa...

loba: Eller huuuuuuur!

Dorothéa - Tvillingmamma & Gravid sa...

Vad spännande. Håller alla tummar här borta =)