fredag 14 augusti 2009

Härliga dagar

Har varit utanför den stora staden Västerås och träffat vänner i dagarna två. Den ena visste inget om vad jag gjort i Danmark i måndags. Jag sade bara på telefon att "det hade hänt grejjer" och hon blev så nyfiken att hon höll på att spricka. När jag kom fram till hennes hem var hon om möjligt ännu mer nyfiken. "Nu har jag funderat hela dagen. Berätta nu!!" Och när jag berättade att jag varit i Danmark och blivit inseminerad så utbrast hon bara att hon tyckte att det var sååå himla rätt gjort av mig, håret reste sig på hennes armar. Och det kom faktiskt tårar i hennes ögon.

Jag blev så himla rörd och glad av hennes spontant positiva reaktion! Det var precis vad jag behövde för att börja fylla på mina fullständigt uttömda känslodepåer igen. Övernattning hos henne och lekar med hennes underbara barn var också så välbehövligt. Tack till dig du härliga!

Ett besök hos ytterligare en gullunge i samma stad gjorde inte resan mindre skoj. Och jo, det var kul att träffa ungens pappa också... =)

Det drar fortfarande i nedre magregionerna. Har förstått på Femmis forum att det är ganska vanligt förekommande att man känner så. Skönt!

1 kommentar:

Morgana sa...

Underbart!! :-)