lördag 11 juli 2009

Lite fööör mycket...

Jo, det är sant! Man kan vara FÖR uppspelt.

Man kan vara uppspelt till den grad att det är svårt att tänka på något annat. Att det inte går att somna på kvällarna för att man tänker på kostnader, boende, resor, ägglossning. Med mera.

Jag börjar dessutom bli orolig. För vad vet jag inte. Antagligen är det för jag inte vet hur det blir som jag är orolig. Om ni fattar... Och det bådar inte gott. Hur ska det bli de två veckor efter inseminationen när jag ska gå och vänta på att göra gravtest? Jag kommer ju vara ett vrak! Eller så blir det inte så... Shitt pommfritt. Denna vånda!

Eller dagens i-landsproblem, som någon kanske skulle vilja flika in nu. Och det med rätta! Barnen svälter i Afrika och här sitter jag med ågren för att jag ska åka tåg till Hobro och bo där på pensionat eller camping. It's sick.

Jag måste sysselsätta mig med något. Stickning, sade en "bloggis". Ja, det är en bra idé. Nån som har en bra film att rekommendera? Som inte får mig att tänka på bebisar och insemination!! Nån riktigt jävla lättsam film vill jag blir rekommenderad. Lättsmält. Eller så går jag helt sonika ut och hyr mig en film med Sandra Bullock. Typ.

Eller kanske någon vill komma till Västerås och underhålla mig lite?

Förresten har jag bokat nattåg tur och retur Malmö nu... Ska hälsa på en kusin på vägen till Hobro. Billiga resor, de där nattågen. Superbra.

2 kommentarer:

I väntan på dig sa...

Jag tror det kommer släppa lite om några dagar, men nu har det antagligen verkligen gått upp för dig vilken process du genomgår!

Om du vill se en film kan du bara gå till videobutiken och hyra något från komedihyllan ;-)

Morgana sa...

...eller också kan man åka till Egypten, eller var det var:
http://www.expressen.se/Nyheter/1.1635378/stammer-hotellet-for-dotterns-graviditet

Så sanslöst dumt! ;-)