söndag 26 juli 2009

Inget och allt

Jag tänkte att jag skulle skriva ett inlägg på bloggen, men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om.

Jag befinner mig i något slags vacuum.

Lördagens vindrickande med efterföljande mysfylla var mycket härlig. Är det PK att säga så? Ja, ja, det skiter jag i, har aldrig varit särskilt PK ändå...

Hur som helst, att förlama hjärnan ett litet tag var precis vad jag behövde. Informationen till och från hjärnkontoret har liksom gått på högvarv hela tiden ett tag i våndor och funderingar, trots att jag ansträngt mig att tänka så lite som möjligt. Och det måste liksom ta stopp till slut, annars så börjar det fan brinna där inne i skallen.

M-M-M, tänker jag på nu, och tillåter tamefan mig själv att inte slå vinkelvolter härs och tvärs i hjärnsubstanser bara för det.

Nu får det liksom bara vara som det är. Inte krångla en massa.

I alla fall inte närmsta veckan...

1 kommentar:

Anonym sa...

Nej nej nej! Bli aldrig PK. Snälla! Det låter så tråkigt. Tror en mysfylla säkert var var du behövde -och du lär ju inte få så många fler såna på en ganska lång tid nu, om allt går som det ska :) Mys är bra ju. Mys och baravara är personliga favoriter :) Åka med i livet liksom. Kram!